Chưa phân loại
Showing 61–80 of 181 results
Ghế công thái học CTH899-D
1.550.000 ₫Ghế công thái học CTH899-G
1.550.000 ₫Ghế công thái học CTH899-H
1.550.000 ₫Ghế công thái học CTH899-T
1.550.000 ₫Ghế công thái học full đen G418-D
980.000 ₫Ghế công thái học LS-900A mắt nhỏ
2.750.000 ₫Ghế công thái học LS-918A mắt nhỏ
Original price was: 4.300.000 ₫.2.150.000 ₫Current price is: 2.150.000 ₫.Ghế công thái học màu đen trắng CTH526-T
Original price was: 1.350.000 ₫.850.000 ₫Current price is: 850.000 ₫.Ghế công thái học màu đen trắng CTH616-T
Original price was: 1.350.000 ₫.850.000 ₫Current price is: 850.000 ₫.Ghế công thái học màu đen trắng G418-T
1.020.000 ₫Ghế công thái học màu trắng ghi G418-TG
1.020.000 ₫Ghế công thái học màu xám LS-919G
Original price was: 4.300.000 ₫.2.150.000 ₫Current price is: 2.150.000 ₫.Ghế đẩu inox GD01
130.000 ₫Ghế đẩu inox mặt đệm GD02
130.000 ₫Ghế đôn inox loại dày 0.45 GD03
130.000 ₫Ghế đôn inox loại dày 0.5 GD04
140.000 ₫Ghế đôn inox loại dày 0.7 GD05
150.000 ₫Ghế đôn inox mặt đệm GD07
150.000 ₫Ghế đôn nhựa đúc GD06
120.000 ₫Ghế gấp chân inox GG12-D
290.000 ₫Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.