Ghế giám đốc
Hiển thị 21–40 của 48 kết quả
Ghế giám đốc chân gỗ ngả lưng G8186
3.250.000 ₫Ghế giám đốc da có ngả lưng G8187N
3.350.000 ₫Ghế giám đốc da G8183
3.650.000 ₫Ghế giám đốc da G8239
2.850.000 ₫Ghế giám đốc da G8320
2.750.000 ₫Ghế giám đốc da LY-001A
4.100.000 ₫Ghế giám đốc da YS-1102A
9.000.000 ₫Ghế giám đốc da YS-1202A
9.000.000 ₫Ghế giám đốc da YS-1815A
8.500.000 ₫Ghế giám đốc G8174
3.650.000 ₫Ghế giám đốc GD39D
4.950.000 ₫Ghế giám đốc GD39N
4.950.000 ₫Ghế giám đốc màu trắng cam G8134-TC
3.300.000 ₫Ghế giám đốc màu trắng đen G8134-TD
3.300.000 ₫Ghế lãnh đạo da có ngả lưng G8187
3.350.000 ₫Ghế lãnh đạo da G-081C
3.950.000 ₫Ghế lãnh đạo da G-081G
3.950.000 ₫Ghế lãnh đạo da G6735A
5.950.000 ₫Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.